2007. december 16., vasárnap

Sydney Tower és az új családtag!!!


Sziasztok!

Igen csak mozgalmas hétvégénk volt ismét.Szombaton Stefán meglepett egy kombinált jeggyel, amit a Sydney Towerben, az Akváriumban, Wildlife World-ben és Captain Cook hajókázáson használhatunk fel.Ez 3 hónapig érvényes, úgyhogy nem kell mindent megnézni egy nap alatt.
Szóval szombaton úgy döntöttünk, hogy a Tower-t nézzük meg.Délután mentünk, mert azért még világosban szerettünk volna látni mindent.Sötétben is tuti szép lett volna, de akkor nem lennének használható képeink, na meg ez azért nem New York...Szóval eltöltöttünk kb másfél órát a toronyban, nagyon szép volt a kilátás, amit ti is láthattok a képeinken.A levegő aznap nagyon párás volt, így sajnos a Blue Mountains-ig nagyon nem lehetett ellátni, mert gőzfelhőben úszott.De így sem panaszkodunk. Majd elfelejtem, mielőtt a toronyba felmentünk volna "moziban" voltunk, mivel a jegyünk még tartalmazott egy Oztrek nevű mozit is.Ez nem egy normál mozi. A székek mozognak vetítés közben, tehát hasonlít egy szimulátorhoz is, de nem egyedül vagy, hanem egy egész teremnyi ember.A film sem volt film igazán, Ausztrália földjein repültünk, nevezetességeket hangsúlyozta a film.Elég komoly érzés volt amikor a Harbour Bridge és az Opera ház fölött "repültünk", meg amikor az Ulurunál landoltunk...Hihetetlen mire képes az ember agya...:))
Szóval torony és mozi után pedig vacsizni mentünk Stefivel...Nagyon jó este volt.:)

És a mai nap...Új családtaggal bővültünk...Az ő neve Manfred, azaz Mani( a jégkorszak után szabadon...) és ő amúgy egy Mitsubishi Magna...Kombi, hogy az ausztrál körútunkon tudjunk miben alukálni..:)
Nem mai csirke a miszter, mert 1988-as gyártmány,de nagyon szép állapotban sikerült megvennünk.Az első tulaja egy nénike volt, aki nem sokat használta, a második, pedig akitől vettük óvta széltől, fagytól...:)A fazon uruguay-i,és Husrtville-ben lakik(Sydney egyik külső kerülete). Stefán már egy hete nézegette ezt a hirdetést, csak én nem akartam felhívni, merthogy régi.De ma mégis felcsörrentettük a fazont, hogy egy megnézést megérdemel a kocsi.Szóval levonatoztunk Hurstville-be, majd elsétáltunk a fazon házához.És ott állt ő!!!Kicsi kocsink.Mehettünk próbakört is.Mindenkit megnyugtatok Stefán vezetett..És mindent rendben találtunk, az árat is korrektnek, szóval nyélbe is ütöttük az üzletet..És már a miénk!!Mani,az öreg fiú..
De még haza is kellett vezetni Bondi-ra. Szóval azért vegyük figyelembe, hogy sosem vezettünk még a bal oldalon, jobb kormányos kocsit, aminek a manuális váltója a bal oldalon van,és az 1-est nem magad felé, hanem az ellenkező irányba tolod..Szóval még Stefánt is próbára tette az első 5 percben, de mivel nagyon jól vezet, 5 perc után már ura volt a helyzetnek...Én megfogadtam, hogy majd au közepén próbálkozok, mert amennyire tehetséges vagyok, tuti rossz sávba kanyarodnék már az első kereszteződésben...És végül szerencsésen hazavezetett Stefi, most pedig Mani ott kucorog a házunk előtt.A jövő héten pedig a Council-hoz is be kell jelentenünk, aztán már minden óóól rááájt.:)
Tudjuk hirtelen jött a kocsi, de már sokat néztünk az interneten és tényleg ez tűnt a legjobb ajánlatnak..Reméljük Mani vigyáz majd ránk, és hogy nem rohadunk le vele majd a nagy semmi közepén..Így naon jó azért, mert már hétvégenként is tudunk majd kirándulni, 4-en vagy akár ketten..Szóval nincs több kérdés, hogy mi legyen velünk a karácsonyi holiday-en...Jippiiiiii.
Mindenkinek szép jövő hetet!Stefi, Gabi, Mani :)

2 megjegyzés:

Gábor írta...

Sziasztok!

Köszönjük a képeslapot. Az egész család ámul rajtatok.
Nagyon jó a blog, csak ma tudtam meg, hogy van. Én is most akartam írni valahogy nektek, még iwiwre is hajlandó lettem volna fellépni, de így legalább nem kell.
Nem tudom máshogy el lehet-e érni titeket (e-mail, msn), mert már egyszer próbáltam elküldeni ezt a levelet, de nem sikerült (én és a számítógép...).
De most valamibe bejelentkeztem, remélem így már elmegy!
Nagyon jók a képek, alatta a megjegyzések, külön dícséretet érdemelnek.
Láttam, hogy Áron és a Bejczy már írt neked, a többieknek megadhatom a címet?
Adrián és a Barbi is érdeklődött
Tényleg mentek körútra?
Milyen a munka?
Hú, sok kérdés lenne még, de majd apránként.
Milyen a kocsi?
Na, tényleg abbahagyom.
Csak nehogy nagyon megszeressetek ott, mert a végén még haza sem jöttök:)
Boldog ünnepeket, jó szórakozást a szünet alatt!

Gábor

Gabyka&Stefan írta...

Szia Gábor!

Mindenkinek megadhatod nyugodtan a blogcímünket!:)
Mail:m.stefan@t-online.hu
Küldhetsz levelet, szívesen olvassuk..Igyekszünk mi is válaszolni!
Üdv:Stefan&Gabi