2008. január 1., kedd

Happy New Year!!!


Mindenkinek boldog új évet kívánunk!
Nekünk elég különleges szilveszterünk volt!Mármint magyar szemmel nézve...
Még karácsonykor kaptunk egy meghívást a srácoktól egy ház tetejére szilveszterezni. Cseh illetve Magyar barátokkal töltöttük az estét bent a city-ben. Nem felhőkarcolón, de egy magasabb házon ki tudtunk menni a tetőre, ahol kis terített asztalok, székek, pokróc, és sok-sok ember várt minket. Ugyebár a háztető nemcsak a cseh ismerőseinké volt, hanem elég sokan laknak a házban..Szóval az egyik sarokban buzi delegáció ünnepelt, a hátunk mögött indiai "testvéreink":)), meg asszem azért egy-két ozzi is volt fenn.
Szerintem mi voltunk a legjobb sarokban a háztetőn..Gyönyörű kilátásunk nyílt a Harbour Bridge-re, és a városra. Éjfélig előkerültek a sörök, mangós-vodkás koktélok, a borok, na és persze a cseh extra fokhagymás-sajtos-szőlős szendvicsek, amik kifejezetten finomak voltak.Éjfélig szocializálódtunk, majd jött a híres Sydney tűzijáték!
Gyönyörű volt..És tényleg hihetetlen, hogy itt voltunk és láttuk! Nagy élmény volt mondhatom!
Aztán kettő-fél három magasságáig még beszélgettünk, jól éreztük magunkat, na meg kaptunk csillagszórót a buziktól amivel lehetett kívánni az új évre...Nagyon kedvesek voltak, csak buzik...Én ilyet még sosem láttam testközelből...Ha valaki emlékszik az Örömapa rák se tudja hányadik részére, amikor kisbabát várnak és a buzi designer berendezi a szobát...Na az egyik fazon tipikusan olyan volt...Volt öreg, fiatal, húzott szemű, ozzi...Nem lényeg..Jól érezték magukat...De azért én még mindig tartózkodó vagyok...:)
Aztán elhagytuk a csodás helyszínt, mert a srácok ma már dolgozni indultak...Szóval véget ért 2007!!! Életem eddigi legszebb, legjobb évét zártuk! Reméljük a legjobbakat 2008-ra is, és kívánjuk mindenkinek, hogy hasznosan, örömökben, élményekben gazdagan töltse el ezt az évet!!!

Nincsenek megjegyzések: