2007. december 31., hétfő

Sydney Aquarium és Royal National Park

Sziasztok!

Ismét mozgalmas hétvégénk volt...Ugye karácsony utolsó napját a Bondi beach-en töltöttük, pancsoltunk, napoztunk...Aztán úgy terveztük, hogy elmegyünk másnap 3 napra valamerre kocsival...Mert ki is kéne próbálni milyen kocsiban aludni, meg tényleg csak úgy kikapcsolódni...Erre jött a telefon hogy dolgoznom kell menni, vigyázni a vásottakra...Életem legrosszabb napja volt velük, de túléltem...Kis ördögfiak. Másnap pedig Stefánnak kellett melóznia az építkezésen, mert a főnök addig nem ment nyaralni amíg meg nem érkezett egy hajókonténernyi kő Indonéziából..Hát péntekre megérkezett, Stefán pedig reggel 8tól, este fél 11ig követ hordott..Már teljesen kigyúrta magát..:)
Na és végre valahára a szombat és vasárnap szabadnak bizonyult.Szombaton Sydney Aquariumot választottuk, egész délutánt sikerült ott eltölteni...Igazából a képek annyira nem adják vissza a látványt, mert baromi sötét volt, szar neonfények néhol...De azért van cápás képünk is nah...
Amúgy elég rossz ötlet volt hétvégén, karácsonyi szünetben odamenni, mert iszonyat tömegnyomor volt mindenhol..No de szép volt, jó volt, ezt is megnéztük..Este pedig fáradtan mentünk alukálni.
Másnap reggel korán keltünk, a cél a Royal National Park volt. Ez a nemzeti park a második legöregebb nemzeti park a világon, a Yellowstone után.Hatalmas területen fekszik, de ez itt ugye nem olyan meglepő, mert Au elég nagy, meg minden utcasarkon nemzeti park van.
Szóval vasárnap reggel piknikcsomaggal felszerelkezve nekiindultunk, hogy megkeressük az ausztrál Maci-Lacit és Bubut...Na őket nem találtuk meg.
De helyette csodálatos helyeket fedeztünk fel..A parknak töredékét sem jártuk be, de így is nagyon élménydús napunk volt.
Először is egy csónakázótavat fedeztünk fel, kiszálltunk körülnéztünk, és mivel még korán reggel volt tovább mentünk kocsival erdőn-mezőn keresztül, tengerpart után kutatva. Vettünk egy térképet a Parkról és ott láttuk, hogy vannak részei a tengerparton is, így Maianbar felé vettük az irányt!
Megjegyzem fürdőscuccot nem vittünk, mert minek, úgyis erdőben leszünk egész nap..Hm..És akkor megérkeztünk Maianbar-ra.. A part...Elég tökéletes volt..Kis lagúna..Egyik oldalon csónakok, másikon pancsoló családok.Ja és ha középre a földnyelvre akartál átjutni, át kellett gázolni a vízen..Igen ám, de ez odafelé csak combig érő volt nekem, ami nem para, de visszafelé már rendesen derékig ért..Mondjuk nagyon nem zavartattuk magunkat, mert ruhástól is bementünk, és olyan jó idő volt, hogy hamar megszáradtunk utána.Ez volt itt Au-ban eddig a legjobb fürdőzési élményünk.Meleg, simogató víz, sekély, gyönyörű színű...
Aztán amikor már kipancsoltuk magunkat visszamentünk az eredeti pontra kocsival és ott piknikeztünk egyet..Majd leheveredtünk a kis pokrócunkra a fák alá hűsölni. És persze nem tudtuk megállni, hogy ne béreljünk csónakot és csordogáljunk a tavon gyönyörű sziklák, hegyek között..Mondanom sem kell, hogy ki evezett..:)Miért jó a férfi a családban??:)))Na jó én is segítettem, de azért Stefáné volt a nagy munka. A kalap és szemüveg alapkellék Au-ban...Stefán csodás kalapja az én kalapom elvileg, amit az oviban kötelezően előírtak...-nagyon undi tudjuk, meg mindenkinek hülyén áll...Stefán kicsit Pampalinisre vette a formát ebben..De sebaj...
Aztán már későre járt az idő, szóval hazaindultunk...Csodás napunk volt, úgyhogy már alig várjuk hogy elinduljunk a nagy körútunkra!! Már csak 2,5 hónap!!!
Remélem mindenki jól tölti a Szilvesztert ma!!!Már mi is várjuk, de bővebben majd csak utána!

fg4 írta...

Boldog Új Évet és sok sikert, élményt kívánok nektek ismeretlenül is.
Amióta ráakadtam a blogotokra rendszeres olvasótok lettem itt az Óhazában. Ha tudtok írjatok többet.

Gabyka&Stefan írta...

Köszönjük szépen!
Örülünk hogy gyarapodik az olvsótáborunk, igyekszünk blogot írni, amint kicsit kilépünk a "szürke" hétköznapokból...