2008. január 20., vasárnap

La Perouse

Sziasztok!

Újra itt a blogírásnál...Mostanában semmi érdekfeszítő nem történt velünk, amit úgy gondoltunk fontos lett volna megosztani a nagyvilággal..:) Ismét esős időszak köszöntött be Sydney-ben, az elmúlt 4 napban csak zuhogott az eső..Persze a levegő változatlanul meleg, így baromi nagy a pára..Elég nehezen viseljük, mert ha elakarsz jutni A-ból B-be, nemcsak az esővel kell megküzdened, hanem azzal is, hogy hogyan juttatod magad levegőhöz, illetve ne szakadjon rólad a víz, mire odaérsz. Kezdem sajnálni azokat a népeket, ahol néhanapján beköszönt a monszun...Itt szerencsére attól még messze vagyunk. a héten végre kötöttünk biztosítást Manira, mármint ha mi okozunk balesetet, és mondjuk netán nekiszántanánk egy 30 millás kocsinak, ugyan ne kelljen már kicsengetni..Meg befizettünk ilyen Road Assistance-ra is, ami annyit takar, hogy ha bárhol a retekben is lerohadunk, akkor odajönnek, bebikáznak, vagy adnak benzint, ha viszont 20 km-es körzetében vagyunk Sydney-nek, akkor még haza is húznak...Ezt gondolom a bush-ból nem vállalnák be..:)
Lassan de biztosan intéződnek az ügyeink a nagy napig!
Ma pedig reggel végre kisütött a nap!!!!Ezért Stefánnal elhatároztuk, hogy elmegyünk La Perouse-ba.Valami filmes cuccról is híres, de ebben annyira nem vagyok otthon, szóval nem kontárkodnék a témába.
Nincs messze szerény hajlékunktól, a reptér előtt található ez a kis félszigetnyi rész.Egy fahídon belehetett gyalogolni egy kisebb szigetecskére, aminek sajna nem tudtuk megfejteni régebbi funkcióját, de mindenesetre nagyon megfogott a hely. A sziklák, kövek mind többezer évesnek tűntek, látszott rajtuk ahogy a tenger kiformálta őket. Nagyon tetszett mindkettőnknek...Manapság horgászni járnak erre a szigetecskére..De nagyon sok búvárt is láttunk körülötte, valszeg volt valami érdekes a víz alatt. Mi nem néztük meg.Közben az idő hol beborult, hol kisütött... Majd elfelejtem, amikor megérkeztünk a partra sétáltunk azonnal. ÉÉs rengeteg kagylót lehetett látni..Gyűjtöttünk is egy párat, remélem majd haza is tudjuk őket vinni Magyarországra, mert tényleg csodaszépek.
La Perouse oldalában nemzeti park fekszik, ahova ma nem mentünk, de a tengerpartját azért messziről megcsodáltuk..Hát gyönyörű kis öböl volt hatalmas hullámok nélkül..Megbeszéltük, hogy ide még visszatérünk..No de miután ismét esőre állt az idő hazaindultunk Manival.
Előre is elnézést kérünk minden kedves olvasónktól ha mostanában nem hallatnánk sokat magunkról, de igazából strandolással, szervezkedéssel, és kisebb "munkákkal" telnek most napjaink!De ígérjük hamarosan indulnak a kalandok! Képek is lesznek fenn hamarosan...