2007. augusztus 13., hétfő

Bondi running


Tegnap nagy buli volt itt Bondi beach-en.A city-ből kb 64ezer ember futott ki Bondi beach-re.Ez egy 14 km-es táv, szinte minden életkorú ember indult rajta. Persze én dolgoztam. Szombat este nem is értettem miért mondja a főnök, hogy vasárnap reggel 8kor kezdünk.Még poénkodtam vele, hogy miéééé, reggeliztetünk is újabban?!Hát, a vasárnap nem volt vicces. Több millió zsemlét vágtam fel és tömtem meg salátával és paradicsommal a résztvevők örömére.Mivel volt ez a buli, a hagyományos ételek helyett barbizás volt a hotel teraszán. Az én kis handmade salátás zsömléibe tettek még grillezett kolbászt, illetve csirkét. Ezt árulták egész nap, meg benn a hotelban pizzát. Dolgoztunk, mint robotok. Nekem kettőkor véget is ért a nap, mert addigra az összes zsömlét sikerült megetetnem.Volt sok boldog arc,akik már elmajszolták a reggeli, ebéd, vacsorájukat..Nagyon sok ember volt...Hihetetlenül sok.Durvább volt mint egy sziget fesztivál. Sajnos fényképek csak délután készültek a parton, egy-kettő.Addigra a futók már elvonultak, de azért még volt pár ember Bondi-on...Stefivel sétáltunk egy jót a friss levegőn, mert végre jön a jó idő!Tavaszodik!
Ma persze újra munka volt délután, de az már annyira nem érdekes...Holnap igyekszünk új albist és új melókat keresni...Ezekről majd akkor írok bővebben, ha aktuális lesz.
Addig is üdv mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: