2007. december 25., kedd

Szenteste


Sziasztok!

December 24.
Ma volt Szenteste. Hogy mi ez a múltidő? A plusz tíz óra néha előnyökhöz juttat minket...Ilyen például a karácsony is..Nálunk előbb zajlik.
Egész eddig semmi karácsonyi hangulatunk nem volt..De tényleg.Kint az utcán 34 fok körül jár a hőmérséklet, mindenki short-ot és papucsot visel...Nem csoda ha a karácsonyi hangulat nem érkezett meg..De ma! Muszáj volt tennünk valamit ez ellen!
Ezért a többiekkel kitaláltuk, hogy nehogy már nekünk ne legyen kis karácsonyi sarkunk..Meg mégis hova tenné Santa az ajándékokat???
Fogtuk a kis szobanövényünket, amit Stefivel 2 hónapja ültettünk, majd beállítottuk a sarokba.Sanyi feltekert rá egy méter karácsonyi égőt, csináltunk fahéjas narancsot, meg narancsszeleteket a fa alá..Illetve az elengedhetetlen kelléket, a gyertyákat is elhelyeztük...Már csak vacsizni kellett és várni a sötétedést...És persze Meikét, akinek sajna ma is dolgoznia kellett...
A mai menü nem volt hatalmas nagy durranás.Szóval nem olyan mint amilyen 100 fogásos kajákat megszoktunk otthonról, de azért nem panaszkodhatunk. Vettünk friss tengeri halacskát, azt kirántottam, meg majonézes krumplisalátát csináltam mellé..Így megvolt a karácsonyi halevészet is..:)Utána azért leküldtünk egy kis piskótát, meg puszedlit..Igaz bolti gyártmányok voltak, mert kinek van kedve 200 fokban sütögetni??Meg mégsem otthon vagyunk.
Aztán vacsi után még elvégeztük az utolsó simításokat az ajándéksarokban..
Aztán amikor mindenki megérkezett, akkor jött a Jézuska..Vagyis itt Santa..Kinek mi.No de mindegy.
Mindenki kapott sok-sok szép ajándékot..Stefánnal mi a hasznosságot helyeztük előtérbe...Én egy csomó apróságot vettem neki a kocsihoz..(illatosító, kulcstartó,csavarhúzókészlet, na meg tusfürdő...)Én is egy rakás kozmetikai szert kaptam, meg egy szép nyakláncot.
Srácok is vettek egymásnak minden félét...De a képeken úgyis látszik.Az új nagy plüss háziállatunk is!:)
Aztán ennyit mára...A story holnap is folytatódik...
Mindenkinek békés, boldog karácsonyt kívánunk!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt nektek is! :) Neki álltam olvasni a blogot, de fél üveg bacardi után vagyok (így szenteste :S), úgyhogy szerintem mondjuk holnapután újra nekiállok :D Ahogy látom azért jól vagytok, meg vagytok. Sziasztok!